Prova På-ridning

Läs mer om vår Prova På-ridning i länken ovan.

Länk för att skapa kundlogin, klicka här!

Prova På passar bäst för dig som inte är så rutinerad eller som mest vill testa hur det känns att rida. Många som kommer på vår Prova På-ridning har aldrig testat att rida förut. Både barn och vuxna är välkomna. Vi kan ta emot elever från ca 3-4 år men då behövs extra hjälp från er föräldrar att gå intill och hålla i barnen. (Om du är vuxen så rekommenderar vi även vår Happy Hour-ridning på fredagar, finns på två olika nivåer, se fliken!)

Pris: 150 kr, betalning via swish eller kontant på plats (jämna pengar!)

Bra att tänka på: Du som ska rida behöver sko med klack och bekväma byxor samt tröja eller jacka utan luva. Hjälm och väst finns att låna. Vi försöker bistå med ledare till hästen för dom som behöver men kan inte garantera att det finns till alla, försök ha med er egen ledare i den mån det går.